понедељак, 22. август 2011.

Blog #1


Ovo je samo (još jedan) početak


Stop (Samo za one koji me (ne)poznaju)!!! 

Čim ste videli link koji vodi ka ovom blogu pomislili ste, jaoj, vidi Resketa budalu šta je sad smislio... 
On će kao blog da piše... 
Ma ajde bre pali, koga j**e, nebitan je...

Ako sam nebitan zašto i dalje čitaš ova slova? :)

Sada možemo stvarno da počnemo.

Kao što ste do sada mogli da vidite, a i zaključite, i ja sam se uhvatio blogovanja... Šta ću kad imam višak slobodnog vremena pa ne znam šta da radim sa njim, ali eto ispostavilo se da sam našao način kako da ga iskoristim...

Ovde će biti svega, pa vas tako u napred upozoravam da je ovaj blog napravljen iz čiste dosade da bih se ja, a nadam se i vi malo zabavili... Ne želim nikoga da uvredim ovim svojim pisanjem, pa ako se to kojim slučajem dogodi, primite moje iskreno izvinjenje...

Ovih dana aktuelan je Beer fest, ili možda incident koji se tamo dogodio? ;)
Odmah da kažem da mi je žao svih povređenih i da se nadam da će se brzo oporaviti...
A što se tiče te lujke koja je pored "renomirane" security agencije uspela tamo da unese nož i bokser, imam samo da kažem, da je ta lujka manje kriva nego taj koji je pretresao tu he/she lujku... Moje mišljenje je da su he/she lujka i lik iz obezbeđenja ortaci i da ga je ovaj pustio bez pretresa... Tako da ta "renomirana" security agencija, ipak, malo bolje treba da bira svoje zaposlene... Msm stvarno, videh danas na nekim vestima, kada su pričali o ovome, kako čoveku sa malim detetom ne dozvoljavaju da dete ponese sa sobom onu malu baby flašicu Rose... Nemam reči... Ne, imam: SRAMOTA BRE!!! To samo ovde ima nigde više... :((((((

A sad jedno pitanje za sve posetioce Beer fest-a.

Zašto idete tamo, rizikujući vaš život, kada za mnogo manje pare možete mnogo bolje da se provedete u intimnoj kućnoj atmosferi sa izabranim prijateljima gde se nećete guremati sa jos 100000 ljudi?
Čista logika, ništa više nije potrebno da bi se odgovorilo na ovo pitanje...

A vi što kukate kako vas je kriza uhvatila pod svoje, reći ću vam da se u Švajcarskoj, naše prirodne jabuke, i to one izubijane od kiše, grada i padanja na zemlju prodaju za više od 6 CHF... Eto vam ideje za idealni biznis... ;)

Pa, pošto sam stekao utisak da sam se mnogo raspisao za prvi put, sada završam ovo prvo javljanje...
Ako niste baš impresionirani, setite se da se knjiga ne sudi po koricama i da je ovo samo

(još jedan) početak...

StRes

Нема коментара:

Постави коментар