уторак, 23. август 2011.

Blog #2 --- P3 : Palme, Predrasude, Pseudonimi

Palme

Ovaj moj "omiljeni" "političar" je skoro izjavio da će ukoliko se vlada usaglasi oko LGBT Parade Ponosa, on sam održati "svoju" "Paradu" u "njegovoj" Jagodini. Naime, on je rekao da će se istog dana Jagodinom prošetati veliki broj mladića i devojaka obučeni u srpsku narodnu nošnju. Mene, kao prvo, interesuje gde će naći toliki broj mladog sveta koji spreman da se tako izblamira... Msm, stvarno... Da li bi ste se vi tako obukli i da vas pri tome snima nacionalna televizija? Želim da dodam da ja ne mislim da je naša narodna nošnja ružna, nakaradna i takva da ju je blam nositi, nego se nosim stavom kojim razmišlja i 99% naših vršnjaka...

 Za one koji su sada pomisli na nešto drugo, a ne na homo sapiensa, mogu vam poručiti da stvarno trebate da nađete način da izpraznite svoj sexualni nagon, ali da je u okvirima zakona. Na moral zaboravite... ;)

Na ovu temu bih još dodao i da ću ja svojim prisustvom, sa sve narodnom nošnjom uvećati tu manifestaciju pod jednim malim uslovom, koji će za pomenutog "gospodina" to biti samo sitnica...
Neka on pozove njegove prijatelje, Betovena i Šopena, koji su njemu svojevremeno svirali na uvce kako bi lakše zaspao, i njegovu drugaricu Jovanču, koja bi mogla da bude maskota te manifestacije i eto mene u Jagodini odmah iza njih četvoro.

Predrasude

Svaki dan, gde god da krenem, čujem neku predrasudu, a siguran sam da je isto i kod vas...
Cigani su prljavi, glupi, ne obrazovani...
Plavuše i manekenke su glupe...
Žene su loši vozači...
Ma da ne nabrajam dalje, znate sve i sami...

Mnoge od ovih stvari su samo laži koje su plasirali ljudi koji nisu znali o čemu da pričaju, jer su istrošili sve svoje "zanimljive" teme, pa pomisliše, ajmo sad malo da lažemo...

Kao prvo, ne kaže se CIGANI, nego Romi! I ne možete vi na osnovu dva ili tri primera da tvrdite nešto, a da pri tome, iako toga niste svesni, time vređate nekoga... Postoji veliki broj Roma koji su vrlo inteligentni i obrazovani, ali to ti ljudi koji plasiraju obratne priče ne znaju, jer se ne kreću u takvim krugovim društva...
Plavuše glupe?! Ma dajte bre više ljudi... To što se plavuše predstavljaju takvima u mnogobrojnim vicevima, ne znači da je i stvarno tako... Pogledajte mnogobrojne žene u politici i velikim kompanijama... Koje im je boje kosa? 
Oni koji me poznaju lično i personalno, znaju i uspehe moje sestre, koja je, gle čuda, plavuša...
Tako da na tu temu stvarno, više nema potrebe raspravljati...

Žena sa volanom! Beži! Neeeeee!!! Samo su neke od reakcija koje muškarici govore kada, kako oni kažu, vide tu pojavu... 
Dovoljno je pogledati samo statistiku saobraćajnih nezgoda i odgovor će vam sam doći, pa onda dalje pričajte ko je loš vozač, a ko nije... ;)

Verovatno ste primetili da sam nešto preskočio... 
Da, da... Manekenke...
Jedina predrasuda za koju se ispostavilo da je istina...


Do sada smo se svi upoznali sa slučajem izvesne M.Ž. i sada već čuvenog "...ako ga primite, vi ga primite..."
I ovo nije samo jedan slučaj...
Svi se sećamo emisije Prvi srpski top model i onih, onih...
Dovoljno je bilo da progovore jednu reč i sve bi vam bilo jasno...
Sećam se da sam jedno veče naleteo na jednu tu emisiju i likuša je trebala valjda da grokće, ako se dobro sećam, i ona to nije znala...
Pobegla od štale i te životinje koja grokće, koju je do juče slušala, i sad kao glumi ribu i kaže da ne zna da grokće...
 GGGGGGGGRRRRRRRRROOOOOOOOKKKKKKK........ 
Valjda je sad naučila... :))))))

Pseudonimi

Pseudonimi... 
Ime umesto imena...
Ljudi nemojte da se stidite vašeg imena! Ponosite se njime, nemoj te da pokusavate da ga ulepšavate, pridevom Lepi, Lepa...
Ako se zovete Fahreta, onda se zovete Fahreta...
Nemojte zavaravati ovaj namučeni narod, nego lepo govorite sve iskreno...
Nadimak je ok, kao na primer Faki, ali da se žena od 50 i kusur godina, koja se btw podvrgla brojnim estetskim operacijama, pa još i ispadne starija nego što jeste, zove Lepa Brena je stvarno apsurdno...
Sandra Bulok, Dženifer Aniston, Kortni Koks... Neka se F.Ž. malo ugleda na ove dame, pa će, nadam se, nešto uradi povodom sebe...


A za kraj molim sve čitaoce za jedan gromoglasni aplauz za Željka Joksimovića koji je pomenutoj, sredovečnoj gospođi Fahreti Živojinović uspeo da uvali onakvu krdžu od pesme!!! :))))))))



StRes











3 коментара:

  1. brate, ovo mi se ni malo ne svidja.. kazes izaci na ulicu u narodnoj nosnji je blam, znaci tebe je blam sebe kao srbina, jer se stidis svoje kulture i istorije. Pa ako je to za tebe blam, onda idi na gey paradu jer ce verovatno 99 posto nasih vrsnjaka biti tamo... Evo ja cu kad skupim para kupiti narodnu nosnju i icu s njom na predavanja.

    ОдговориИзбриши
  2. vidi se da si malo na preskok citao... :)))

    ja nigde nisam napisao da je mene blam da nosim jelek i opanke, niti da ce 99% nasih vrsnjak biti na LGBT Paradi...

    ja se ponosim time sto sam srbin, a da si malo bolje citao video bi da bih i ja prisustvao toj povorci... ako tebe, ko god da si, ikad upoznam i vidim da si dosao na svoja predavanja u full narodnoj nosnji, evo ovde gde svi mogu da vide, obecavam da cu sam zaigrati kolo u centru knez mihajlove!!!

    ОдговориИзбриши